Tagastamine ja garantii

Seinakunsti kliendil (kasutajal) on õigus taganeda kauba ostu-müügilepingust põhjust esitamata, teavitades sellest müüjat kirjalikult 14 päeva jooksul alates kauba üleandmise või kättesaamise hetkest. Kauba tagastamise kulud kannab klient.

Tagastatav kaup tuleb saata kulleriga aadressil: „Namai ir objektai“ LTD Savanoriu Ave. 22, Vilnius, LT-03116 Leedu Kontaktnumber: +370 52030840

 

Pärast tagastatud kauba kättesaamist ja selle kvaliteedis veendumist tagastab müüja ostusumma ja tarnekulu ostjale 14 päeva jooksul. Kui tagastatakse ainult osa tellitud kaubast, siis tarnekulu tagastamisele ei kuulu.

Kaup tuleb tagastada originaalpakendis (koos instruktsioonidega, kui need tarniti koos kaubaga). Tagastamiseks on tarvis esitada ostuarve, mis saadeti koos saadetisega, või muu müüjalt saadud ostu tõendav dokument ning tellimuse number.

Tagastatava kauba täieliku komplektsuse eest vastutab ostja. Kui kaupa ei tagastata täielikus komplektsuses, ei saa müüja tagastust aktsepteerida.

 

Seinakunsti e-poest tellitud kaupa ei ole võimalik tagastada järgmistel juhtudel:

  • kui kaup on toodetud, muudetud või kohandatud konkreetse kliendi juhiste või soovide järgi või konkreetsete kliendi isiklikke vajadusi arvestades;
  • kui tegemist on suletud pakendiga kaubaga, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud;
  • kui tegemist on perioodiliselt ilmuva trükisega (nt ajakirjad).

 

Kui tarnitud toode ei vasta kvaliteedinõuetele, saab ostja pöörduda Seinakunsti e-poe või tootja volitatud teenindusasutuse poole.

Müüja antud kvaliteedigarantii ei piira kliendi (kasutaja) õigusi, mis on seotud õigusaktidega puuduliku kvaliteediga toodete või teenuste kohta.

Vastame meeleldi kõikidele küsimustele e-posti aadressil info@seinakunst.ee

 

Seinakunsti e-poest tellitud toodete ja teenuste kohta käivate kaebustega on ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole või esitada kaebus EL tarbija nõustamiskeskuse kodulehel https://consumer.ee/.

Segatud värve ei saa tagastada. Kõik meie e-poes müügil olevad tapeedid tellitakse tootjalt individuaalse eritellimusega, seega neid ei ole võimalik tagastada ega vahetada. Kui toode on defektne, kohustub tootja selle välja vahetama.

 

Defektne või puudulik kaup

Pretensioon defektse või mittetäieliku toote kohta tuleb esitada Seinakunsti e-posti aadressil info@seinakunst.ee.

 

Pretensiooni jaoks tuleb ostjal esitada järgmine teave:

1) Tellimuse number;

2) Foto puuduliku kvaliteediga tootest (kui kahjustus on mehaaniline ning fotot on võimalik teha);

3) Foto toote pakendist;

4) Puuduse, rikke või puuduva osa kirjeldus.

 

Pretensiooni esitamisel tuleb ostjal märkida soovitud lahendus:

a) Puuduliku kvaliteediga toote asendamine kvaliteetsega;

b) Puuduliku komplektsusega toote puhul täiendamine puuduvate osadega;

c) Tagasimakse taotlemine.

 

Pretensioon vaadatakse läbi ning vastus antakse 14 päeva jooksul.

 

Kahjustatud saadetis

Kauba kättesaamisel kontrolli saadetise kvaliteeti. Kui märkad, et saadetis on saanud kahjustada:

  • teavita kahjustusest kullerit;
  • märgi saatelehele, et pakend on kahjustatud ning täida koos kulleriga vorm kahjustatud saadetise kohta;
  • kontrolli pakendis olevaid kaupu ning kui need on saanud kahjustada, fikseeri kahjustused fotodel. Tagastamisprotseduuri jaoks on vaja fotosid;
  • kui pakend ei ole kahjustatud, ei ole vaja kaupa kulleri juuresolekul kontrollida. Kui kinnitad saadetise kättesaamist allkirjaga ilma täiendavate kommentaarideta, loetakse saadetis kvaliteetselt kohaletoimetatuks.